Veken asiakaspalvelu palvelee asiakkaita puhelimitse, chatin ja sähköpostin välityksellä. Tiimi on asiakkaiden apuna verkkokaupan tilauksiin, palautuksiin ja reklamaatioihin liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelu toimii linkkinä myös
yhteistyökumppaneihin kuten kuljetusyhtiöön tai tavarantoimittajiin asiakkaan tilausta koskevissa asioissa.
Tiimissä työskentelee ratkaisukeskeisiä, ennakkoluulottomia ja palvelualttiita tiimipelaajia. Työtä tehdään positiivisella ja rennolla otteella toisia tukien ja kannustaen.
Asiakaspalvelun tärkeimmät työkalut ovat mm. DL Prime, Zendesk, Inriver ja Slack.
Veke yrityksenä
Lapin Ranualta ponnistanut Veke palvelee verkkokaupan ja viiden myymälän voimin kaikkia suomalaisia. Me ajattelemme, että huonekalut eivät saa olla ylihintaisia, tylsiä tai jonkun muun elämään suunniteltuja. Jokainen ansaitsee kodin, joka tuntuu kodilta.
Verkkokauppamme veke.fi on kasvanut nopeasti yhdeksi Suomen suurimmaksi huonekalujen ja sisustuksen verkkokaupaksi. Lisäksi palvelemme asiakkaitamme inspiroivissa myymälöissämme Vantaalla, Raisiossa, Tampereella, Oulussa ja Rovaniemellä sekä yritysmyynnissä valtakunnallisesti.
Työllistämme Suomessa noin 130 kaupan ammattilaista. Mittaamme ja kehitämme työelämän laatua QWL-indeksillä. Toukokuun 2025 tulos oli 82,5, mikä ylittää selvästi erinomaisen tason rajana pidetyn 75 pisteen. Liiketoiminnallemme on myönnetty Avainlippu-merkki.