
Verkkokaupan asiakaspalvelu vastaa verkkokauppatilauksista alusta loppuun eli mm. informoi asiakkaalle toimitusaika-arviot sekä mahdolliset toimitusviiveet ja tekee tarvittavat muutokset tilaukselle sekä laskuttaa tilaukset.
Asiakaspalvelu palvelee asiakkaita puhelimitse, chatin ja sähköpostin välityksellä. Tiimin vastuulla on hoitaa yhteydenpito mm. yhteistyökumppaneihin, kuten kuljetusyhtiöön tai tavarantoimittajiin asiakkaan tilausta koskevissa asioissa.
Lisäksi asiakaspalvelu ratkoo moninaiset asiakkailta eteen tulevat yhteydenotot. Verkkokaupan rinnalla asiakaspalvelun tärkeänä tehtävänä on tarjota asiakkaille myös henkilökohtaista palvelua ja opastusta ostotilanteissa.
Asiakaspalvelu toimii tuotehallinnan tukena verkkokaupan tuotetietojen täydentämisessä. Tiimissä työskentelee nuorekkaita, ennakkoluulottomia ja palvelualttiita tiimipelaajia. Työtä tehdään positiivisella ja rennolla otteella toisia tukien ja kannustaen.
Asiakaspalvelun tärkeimmät työkalut ovat mm. DL Prime, Zendesk, Magento, Klarna, Inriver ja Slack.